• +40-248.222.249
  • contact@autopalermo.ro
  • Str. Depozitelor Nr.23 Pitești-Argeș.

NOUL 500 - LA PRIMA

NOUL 500 – O NOUĂ ERĂ ÎNCEPE
“A sosit timpul ca Fiat 500 să-și folosească popularitatea pentru a fi partea a soluției. Să se dedice unui scop suprem.”
-Olivier François – Președinte Fiat Global Brand

PROIECTAT PENTRU URMĂTORUL DECENIU

CICLU URBAN PÂNĂ LA 460 KM – Gama WLTP combinată până la 320km*

 

MODUL SHERPA – Ajutor pentru a ajunge la destinație, utilizând un mod economic de condus.

 

ÎNCĂRCARE RAPIDĂ  – O zi întreagă de conducere într-o încărcare de 5 minute (50 km)

 

În România, Fiat 500 electric este disponibil la lansare în 3 variante de echipare – La Prima, Icon Hatchback și Icon Cabrio. În curând va fi disponibilă și lista de prețuri pentru comenzile din toată gama. Toate unitățile din stocul de lansare se comercializează împreună cu stație portabilă de încărcare mașini electrice Polyfazer, Type 2, 3.7kW, 16A, conector Schuko.

NOUL 500 ICON CABRIO & HATCHBACK

Moștenirea unei mașini reprezentative. Senzația de dolce vita în aer liber în primul vehicul electric Cabrio cu 4 locuri. 500 Icon Cabrio este diponibil în România în nuanța de vopsea metalizată Rose Gold, în timp ce 500 Icon Hatchback beneficiază de vopsea pastel Onyx Black. Un nou habitaclu începe de la absența tunelului central, făcând loc pentru mai mult spațiu și confort.  Pachetul  de dotări interioare cuprinde scaune fața reglabile pe 6 direcții, cotieră față cu spațiu de depozitare și torpedou cu cheie. La exterior, oglinzile au carcase în culoarea caroseriei și jante din aliaj de 16” cu pneuri 195/55.

REALIZAT PENTRU ORAȘ

Autonomia gamei va acoperi naveta zilnică în oraș: drumul la serviciu, la sală și înapoi acasă, datorită gamei de până la 320 km*, iar atunci când este utilizat exclusiv pentru conducerea urbană, intervalul se va extinde la 460 km cu un ciclu urban impresionant.  Beneficiază de încărcare rapidă max 85kW, priză de 12V, Smart Charging Port, Cablu de încărcare Mode 3 (max 11 kW).

RANGE WLTP până la 320 KM

CICLU URBAN până la 400 KM

*omologare WLTP

NOUL 500 LA PRIMA

500 La Prima este disponibilă în varianta hatchback cu 4 locuri, în nuanța Ocean Green.  Fiat 500 La Prima reprezintă modelul de vârf la gamei  500 Electric și beneficiază de cele mai moderne dotări, tehnologii de top și sisteme de siguranță de ultima generație. Volanul îmbrăcat în piele ecologică, plafonul din sticlă cu jaluzea și scaunele din piele ecologică vor transforma experiența dumnevoastră de condus la un alt nivel. Parcarea se poate face in cele mai sigure condiții, cu ajutorul camerei video spate cu ghidaj dinamic și a senzorilor de parcare cu funcție Drone View 360°. La exterior, oglinzile au carcase în culoarea caroseriei și jante din aliaj de 17” Diamond cut cu pneuri de 205/45.

CREAT PENTRU VIITOR

Noul 500 «la Prima» va fi construit pe o platformă complet nouă, gândită și creată pentru deceniul ce va urma. Noua platformă oferă caracteristici ce vor asigura o gamă foarte competitivă și o autonomie urbană surprinzătoare. Modul de încărcare rapid și Wallbox-ul Fiat pentru utilizare domestică, reprezintă dotări standard.

NOUL NIVEL AL MAȘINII DE ORAȘ

Viitorul 500 „la Prima” va fi prima mașină de oraș care vă va oferi conducere autonomă de nivel 2 – Level 2 Autonomous Driving. Acesta va putea să accelereze, să frâneze, să mențină banda de mers, să citească indicatoarele rutiere și să sugereze ajustarea în consecință a vitezei. Ochii lui vor fi de asemenea larg deschiși pentru pietoni și bicicliști, datorită sistemului „Drone View” ce permite o supraveghere la 360 °.

 

INOVĂM DIN 1957

Prima generație le-a oferit oamenilor mobilitate și libertate.

A doua a transformat mașinile de oraș într-un simbol foarte cool.

A treia generație se va dedica unui scop suprem.

CULORI NATURALE

Frumusețe capătă un scop precis, la bordul viitorului 500 «la Prima».

Cele trei noi culori sunt inspirate de nuanțele pe care le găsim în natură: OCEAN GREEN – CELESTIAL BLUE – MINERAL GREY

OCEAN GREEN
CELESTIAL BLUE
MINERAL GREY
Previous
Next

EXTERIOR

Viitorul 500 «la Prima» rămâne fidel moștenirii sale: liniile esențiale sunt lucrate cu grijă, păstrând toate detaliile stilului său iconic.

SCHIMBĂ LUMEA PRIN FRUMUSEȚE

Noul viitor 500 „la Prima” va fi mai lat, mai lung, iar roțile sale vor fi scoase mai mult în afară. Un design pur și minimalist, mai puține butoane și păstrarea liniilor esențiale. Va fi cel mai frumos 500 creat vreodată.

INTERIOR

Fiecare detaliu a fost creat pentru a oferi mai mult spațiu, folosind materiale naturale. Bucură-te de un habitaclu mai mare și mai confortabil. Noul 500 «la Prima» a redesenat compartimentele de depozitare, are un nou loc pentru păstrarea smartphone-ului și propune suport retractabil pentru pahare. Acest lucru generează un acces facil, cât timp șoferul conduce liniștit.

O PLATFORMĂ A CONECTIVITĂȚII VIITORULUI

Noul sistem de Infotainment Cinerama al noului viitor Fiat 500 «la Prima», prezintă un ecran luminos de 10,25″Pairing-ul Bluetooth devine ultra-rapid și poate conecta toate smartphone-urile din mașina,   la mai puțin de 5”de la deschiderea ușii. De asemenea, interfața asemănătoare smartphone-ului, cu un ecran complet customizabil, vă fi ușor de utilizat și mereu disponibilă. Viitorul 500 „la Prima” va beneficia de un încărcător wireless pentru mobil, pentru a fi mereu conectat.

020-1920x660

CO-PILOTUL FIAT

Viitorul 500 „la Prima” va fi prima mașină de oraș care vă va oferi conducere autonomă de nivel 2 – Level 2 Autonomous Driving, pentru un nivel superior de siguranță și mobilitate urbană. Mașina ta va deveni cel mai de încredere co-pilot: va putea să accelereze, să frâneze și va menține singură banda de mers.

 

Noul 500 «la Prima» va duce călătoriile tale la un alt nivel! În primul rând, mașina va putea citi semnele de circulație și-ți va sugera limita de viteză pentru segmentul de drum pe care rulezi. Apoi, odată ce setezi viteza și distanța folosind butoanele de pe volan, sistemul va putea singur să păstreze distanța față de vehiculul din fața ta (la o viteză de peste 30 km/h), va  menține poziția pe centrul benzii de mers (la o viteză de peste 60 km/h) și va frâna în situațiile de trafic necesare.